1. Bendrosios nuostatos
1.1 Prieš pradedant naudotis www.colorshop.lt elektronine parduotuve (toliau – “Parduotuvė”), atidžiai perkaitykite šias Parduotuvės naudojimosi taisykles (toliau – “Taisyklės”), kurios nustato bendrąsias naudojimosi Parduotuve sąlygas.
1.2 Taisyklės yra taikomos, kai fizinis ar juridinis asmuo (toliau – “Pirkėjas”) renkasi, užsako ir perka Parduotuvėje ir kitaip naudojasi Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.3 Kai Pirkėjas pateikia parduotuvėje užsakymą ir UAB “Decora LT” (toliau – Pardavėjas) išsiunčia patvirtinimą Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas, laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis. Pirkėjas savo sutikimą su Taisyklėmis patvirtina užsakymo metu paspausdamas “Sutinku”.
1.4 Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ar su jomis nesutinka. Pirkėjui užsisakius prekių Parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.
1.5 Pardavėjas turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles bet kuriuo metu. Pirkėjui apsiperkant Parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu, todėl Pardavėjas rekomenduoja Pirkėjui su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.6 Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Pirkėjo patirtus nuostolius ir jų nekompensuoja, jei Pirkėjas, neatsižvelgdamas į savo įsipareigojimus nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis.
2. Asmeninė paskyra
2.1 Pirkėjas gali naudotis Parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes be registracijos arba joje užsiregistruoti.
2.2 Norėdamas užsiregistruoti Parduotuvės elektroninėje sistemoje, Pirkėjas turi pateikti sekančius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri yra svarbi pristatant užsakymą. Juridinis asmuo privalo pateikti įmonės pavadinimą ir įmonės kodą.
2.3 Sėkmingai prisiregistravus Parduotuvė sukuria asmeninę Pirkėjo paskyrą. Prie asmeninės paskyros Pirkėjas gali prisijungti tik registracijos metu sukurtais prisijungimo duomenimis (elektroninio pašto adresas ir slaptažodis).
2.4 Šiuos prisijungimo duomenis Pirkėjas įsipareigoja saugoti paslaptyje ir neatskleisti tretiesiems asmenims. Taip pat Pirkėjas atsako už trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant pirkėjo prisijungimo duomenimis.
2.5 Pirkėjas turi teisę keisti duomenis savo asmeninėje paskyroje. Taip pat pateikti Pardavėjui prašymą, kad panaikintų jo registraciją Parduotuvėje.
3. Užsakymo pateikimas
3.1 Pirkėjas, Parduotuvėje išsirinkęs jam siūlomas prekes, suformuoja prekių krepšelį.
3.2 Suformuoto krepšelio pagrindu pateikdamas savo užsakymą Pardavėjui Pirkėjas patvirtina, kad jo užsakyme visi jo pateikti duomenys yra teisingi.
3.3 Kai Pirkėjas pateikia Parduotuvėje užsakymą ir Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą asmeninėje paskyroje Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas, laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su parduotuvės Taisyklėmis bei sudarė pirkimo-pardavimo sutartį.
4. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka
4.1 Prekių kainos Parduotuvėje ir patvirtintame užsakyme nurodomos eurais su PVM, kurios galioja prekių užsakymo metu.
4.2 Kad užsakytos prekės būtų išsiųstos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas turi atlikti mokėjimą už suformuotą prekių krepšelį.
4.3 Mokėjimą Pirkėjas gali atlikti naudojantis:
4.3.1 Elektroninės bankininkystės paslaugomis. Prisijungimas vykdomas per Paysera sistemą:
1 ŽINGSNIS – PRISIJUNGIMAS: Norėdamas atsiskaityti, Pirkėjas turi pasirinkti banką, per kurį atsiskaitys. Atsidariusiame mokėjimo lange Pirkėjas turi suvesti savo prisijungimo duomenis ir prisijungti prie banko.
2 ŽINGSNIS – MOKĖJIMO PATVIRTINIMAS: Patikrinus, ar teisingai suformuota informacija apie inicijuojamą mokėjimą, Pirkėjas turi jį patvirtinti.
3 ŽINGSNIS – MOKĖJIMO ĮVYKDYMAS: Apie sėkmingai atliktą mokėjimą Pirkėjas informuojamas pranešimu mokėjimo lange.
4.3.2. Bankiniu pavedimu. Bankinį pavedimą Pirkėjas turi atlikti žemiau nurodytais Pardavėjo rekvizitais:
UAB „Decora LT”
Įmonės kodas: 304732883
Bankas: AB SEB bankas
Banko kodas: 70440
Atsiskaitomoji sąskaita: LT88 7044 0600 0819 3559
SWIFT code: CBVILT2X
4.3 Atlikdamas mokėjimo pavedimą mokėjimo paskirtyje Pirkėjas nurodo užsakymo numerį. Jei mokėtojas yra kitas asmuo, mokėjimo paskirtyje turi būti nurodomas užsakovo vardas, pavardė ir užsakymo numeris.
4.4 Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes ir pinigai patenka į Pardavėjo sąskaitą banke.
4.5 Pirkėjas įsipareigoja užsakymą apmokėti per 7 dienas. Jei per nurodytą laiką Pirkėjo užsakymas neapmokamas, Pardavėjas turi teisę atšaukti Pirkėjo užsakymą ir jo nebevykdyti.
4.6 Parduotuvė išrašo PVM sąskaitą-faktūrą pagal Pirkėjo gautą užsakymą. Pirkėjui paprašius ji atsiunčiama asmeninėje paskyroje pateiktu elektroniniu paštu.
4.7 Jei Pirkėjui, bankiniam pavedimui atlikti, reikalinga išankstinio mokėjimo sąskaita, Pirkėjas, prieš atlikdamas bankinį mokėjimą, kreipiasi elektroniniu paštu ar telefonu į Pardavėją.
5. Prekių pristatymas
5.1 Prekių pristatymo paslaugos mokestis priklauso nuo pristatymo būdo:
2,99Eur – jei pasirenkamas pristatymas į Vepinak / LP Express paštomatą;
3,99Eur – jei pasirenkamas pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu.
Venipak / LP Express paštomatai / atsiėmimo punktai: čia
Pristatymo būdas ir mokestis yra automatiškai įtraukiamas Pirkėjui formuojant užsakymą ir jis atsispindi Pirkėjo patvirtintame užsakyme.
5.2 Kai Parduotuvėje perkama prekių už 100Eur ir daugiau – prekės pristatomos NEMOKAMAI!
5.3 Pirkėjui prekės pristatomos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą arba per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu su galimybe atskiru atveju, jei siunta atitinka keliamus svorio ir išmatavimo reikalavimus, siuntą pristatyti į paštomatą, artimiausią Pirkėjo nurodytam adresui ir tuo metu turintis laisvų vietų.
5.4 Jei pasirenkamas pristatymas į Venipak / LP Express paštomatą, Pirkėjas ryte informuojamas SMS pranešimu apie jam paliktą siuntą paštomate, su PIN kodu (Venipak paštomatas) ir QR kodu (LP Express paštomatas).
5.5 Pirkėjas gali savo siuntą iš Venipak paštomato atsiimti per 7 dienas, o iš LP paštomato per 3 dienas. Vėliau siunta grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių nepristatymo laiku.
5.6 Pasirenkant pristatymą į paštomatą, maksimalus vienos pakuotės svoris turi būti ne didesnis nei 30kg ir atitikti šiuos paštomatų išmatavimo reikalavimus:
5.7 Jei patvirtinto užsakymo svoris yra didesnis nei 30kg ir neatitinka paštomatų išmatavimo reikalavimų, tuomet Pardavėjas įsipareigoja informuoti Pirkėją telefonu arba elektroniniu paštu ir pasiūlyti kitą pristatymo būdą, už kurį Pardavėjas gali paprašyti Pirkėjo papildomai primokėti.
5.8 Jei prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato kurjeris, apie siuntos pristatymą Pirkėją informuoja iš anksto SMS pranešimu, tuo atveju, jei Pirkėjas yra fizinis asmuo.
5.9 Jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo, kurjeris prekių pristatymo dienos ryte SMS pranešimu informuoja Pirkėją, kad prekės bus pristatytos SMS pranešimo gavimo dieną ir nurodo PIN kodą, kurį padiktavus kurjeriui Pirkėjui bus pristatytos prekės. PIN kodas siunčiamas tik Pirkėjo nurodytu telefono numeriu ir niekam kitam jis nėra pateikiamas.
5.10 Perduodant prekes Pirkėjui, kurjeris Pirkėjo prašo padiktuoti SMS pranešimu gautą PIN kodą. Jeigu Pirkėjo padiktuotas PIN kodas teisingas, kurjeris atiduoda prekes Pirkėjui. Jeigu Pirkėjo padiktuotas PIN kodas neteisingas ar Pirkėjas ištrynė SMS žinutę, kurjeris gali dar kartą išsiųsti PIN kodą nurodytu Pirkėjo telefono numeriu. Jeigu Pirkėjo nurodytas neteisingas telefono numeris (Pirkėjas nėra gavęs teisingo PIN kodo) – tokiu atveju prekės Pirkėjui bus pristatomos Pirkėjui pasirašant, kaip nurodyta Taisykių 5.11 punkte.
5.11 Perduodant prekes Pirkėjui, priimantis prekes asmuo prekes lydinčiame dokumente (manifeste) privalo įskaitomai įrašyti savo vardą, pavardę, pristatymo laiką ir pasirašyti. Jeigu prekes lydintis dokumentas (manifestas) yra elektroninis, šiame punkte nurodytus prekes priimančio asmens duomenis turi teisę įrašyti pats kurjeris ir reikalauti priimantį prekes asmenį įskaitomai pasirašyti.
5.12 Siunta laikoma pristatyta, kai Pirkėjas ar jo atstovas priima siuntą ir pasirašo siuntą lydinčiame dokumente (manifeste). Pirkėjas, matydamas akivaizdžių išorinių siuntos pakuotės pažeidimų, privalo apie tai pažymėti siuntą lydinčiame dokumente (manifeste).
5.13 Jei siunta atitinka paštomato dydžio ir svorio reikalavimus, Pirkėjas vakare gauna SMS pranešimą su pasiūlymu siuntą pristatyti į paštomatą, artimiausią Pirkėjo nurodyto adreso. Jei Pirkėjas sutinka, jis turi atsakyti į SMS pranešimą. Jei Pirkėjas neatsako į SMS pranešimą, siunta pristatoma Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas gali savo siuntą iš Venipak paštomato atsiimti per 7 dienas, o iš LP paštomato per 3 dienas. Vėliau siunta grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių nepristatymo laiku.
5.14 Pirkėjas įsipareigoja Pirkėjo asmeninėje paskyroje nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, telefoną ir atsiimti prekes su kurjeriu suderintu pristatymo laiku. Per 3 dienas su kurjeriu nesuderinus tinkamo pristatymo laiko, užsakymas grąžinamas Pardavėjui.
5.15 Pirkėjas patvirtina, kad jo nurodytas pristatymo adresas yra galutinis ir nekeičiamas padarius apmokėjimą už patvirtintą užsakymą. Jeigu Pirkėjas nori keisti patvirtinto užsakymo pristatymo adresą, jis įsipareigoja iš anksto prieš apmokėdamas patvirtintą užsakymą Pardavėją informuoti elektroniniu paštu nurodydamas naują pristatymo adresą.
5.16 Jei dėl Pirkėjo įsipareigojimų nesilaikymo užsakymas grąžinamas Pardavėjui ar nesuderinus su Pardavėju užsakymas peradresuojamas nauju adresu Pirkėjas įsipareigoja sumokėti dėl to susidariusias pristatymo ir grąžinimo paslaugos išlaidas Pardavėjui.
5.17 Prekės Pirkėjui pristatomos per 1-2 darbo dienas po prekių apmokėjimo gavimo į Pardavėjo sąskaitą. Jei Pirkėjas pageidauja, kad Pardavėjas pristatytų Pirkėjui užsakymą skubos tvarka, t.y. sekančią darbo dieną nuo užsakymo pateikimo momento, Pirkėjas Pardavėjui privalo atsiųsti mokėjimo nurodymo kopiją vėliausiai iki užsakymo gavimo dienos 12val.
5.18 Išimtiniais atvejais, Pardavėjas pasilieka teisę prekes Pirkėjui pristatyti per 1-4 darbo dienas. Tokiu atveju Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo tikslų prekių pristatymo terminą.
5.19 Prekių užsakymus Pirkėjas gali siųsti kiekvieną dieną, bet užsakymai yra pristatomi nuo pirmadienio iki penktadienio, jei šios dienos nesutampa su švenčių dienomis.
5.20 Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje. Į Kuršių Neriją prekių siuntos pristatomos už papildomą mokestį. Dėl siuntos pristatymo į Kuršių Neriją Pirkėjas privalo atskirai susiderinti su Pardavėju.
5.21 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5.22 Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių kurjerių kaltės.
5.23 Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas, iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, gali užsakymo nepristatyti. Tokiu atveju, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą, išskaitydamas iš tos sumos Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
5.24 Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba jų kiekis neatitinka užsakyme pateikto, nepilna prekės komplektacija.
5.25 Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateiktame siuntą lydinčiame dokumente (manifeste) nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.
5.26 Jei Pirkėjo prekių krepšelyje yra prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pinigus.
5.27 Jei Pirkėjo prekių krepšelyje yra prekė, kurios Pardavėjas pristatyti negali dėl Parduotuvėje įvykusios sisteminės klaidos, Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir pasiūlo analogišką prekę. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su Pardavėju atsiskaito pagal susidariusius kainų skirtumus. Jei Pirkėjas atsisako keisti užsakytą prekę į analogišką, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už prekę arba visą užsakymą, jei jo Pirkėjas atsisako.
5.28 Pirkėjas yra informuotas ir sutinka, kad esant neigiamai lauko temperatūrai (nuo lapkričio iki kovo mėnesio) užsakant dažus ir markerius rekomenduojama nesinaudoti pristatymo į paštomatus paslaugomis, nes neigiama oro temperatūra gali pakenkti prekių kokybei. Jei šaltuoju laikotarpiu Pirkėjas vis tiek renkasi pristatymą į paštomatus, Pardavėjas neatsako už prekių kokybę, kuri gali nukentėti dėl neigiamos temperatūros poveikio. Dėl Pirkėjo netinkamo pristatymo būdo pasirinkimo, Pirkėjui pinigai už prekę negrąžinami ir prekė nekeičiama į kokybišką.
6. Prekių grąžinimas ir keitimas
6.1 Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui Parduotuvėje nusipirktas prekes.
6.2 Tokiu atveju Pirkėjas turi informuoti Pardavėją apie norą grąžinti netinkamą prekę elektroniniu paštu info@colorshop.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo kurjerio prekių perdavimo Pirkėjui dienos. Šiuo prekių grąžinimo atveju Pirkėjas apmoka prekių pristatymo Pardavėjui išlaidas ir visą atsakomybę už prekę, kol ji pasiekia Pardavėją, prisiima Pirkėjas.
6.3 Jei, patikrinus grąžintą prekę, paaiškėja, kad ji nėra kokybiška dėl Pirkėjo kaltės (prekė buvo naudojama, sugadinta, prarado prekinę išvaizdą, pažeista pakuotė ir kt.), Pirkėjui pinigai už prekę negrąžinami ir prekė nekeičiama į kokybišką.
6.4 Pirkėjas neturi teisės grąžinti Pardavėjui Parduotuvėje nusipirktas kokybiškas prekes, jei numatytas 14 dienų prekių grąžinimo terminas yra pasibaigęs arba prekė buvo naudojama, sugadinta, prarado prekinę išvaizdą, pažeista prekės pakuotė ir kt.
6.5 Jei grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti analogiška kokybiška preke. Jei pakeisti į analogišką prekę Pardavėjas neturi galimybės, Pirkėjui grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju atsiskaito pagal susidariusius kainų skirtumus. Grąžinamos prekės Pirkėjui pristatomos per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu.
7. Pirkėjo / Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
7.1 Pardavėjas prisiima atsakomybę už pirkimo–pardavimo sutarties įvykdymą: Parduotuvėje užsakytų prekių pardavimą Pirkėjui, tinkamą jų pristatymą, prekių kokybę, prekių grąžinimo ir keitimo sąlygų tinkamą įvykdymą.
7.2 Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl to, kad Parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos, spalvų paletės gali neatitikti realios prekių ir jų pakuotės išvaizdos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo elektroninių įrenginių monitoriaus savybių.
7.3 Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve arba atšaukti Pirkėjo užsakymus, jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo saugumui, nesilaiko savo įsipareigojimų, daro užsakymus, kurių neapmoka, su Pirkėju negalima susisiekti nurodytais kontaktais ar kaip kitaip kenkia parduotuvės veiklai.
7.4 Pardavėjas turi teisę keisti Parduotuvėje pateiktą informaciją.
7.5 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo asmeninėje paskyroje nurodytu adresu.
7.6 Pirkėjas patvirtina, kad yra atsakingas už asmeninėje Pirkėjo paskyroje pateiktų duomenų tikslumą. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo išlaidas.
7.7 Pirkėjas yra informuotas, kad Prekės aprašyme, pateiktame prie kiekvienos Parduotuvėje esančios prekės, pateikta informacija yra paruošta remiantis gamintojo pateikta informacija, tačiau gali nesutapti su informacija pateikta prekės etiketėje.
8. Papildomos nuostatos
8.1 Visi pranešimai, prašymai, klausimai ir kita informacija Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@colorshop.lt arba telefonu 8 652 82163.
8.2 Pirkėjui visi pranešimai, prašymai, klausimai ir kita informacija siunčiama Pirkėjo užsakymo formoje jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
8.3 Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytos tvarkos.
8.4 Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
8.5 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt
8.6 Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr