Taisyklės ir privatumo politika

TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos
1.1 Prieš pradedant naudotis www.colorshop.lt elektronine parduotuve (toliau – “Parduotuvė”), atidžiai perkaitykite šias Parduotuvės naudojimosi taisykles (toliau – “Taisyklės”), kurios nustato bendrąsias naudojimosi Parduotuve sąlygas.
1.2 Taisyklės yra taikomos, kai fizinis ar juridinis asmuo (toliau – “Pirkėjas”) renkasi, užsako ir perka Parduotuvėje ir kitaip naudojasi Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.3 Kai Pirkėjas pateikia parduotuvėje užsakymą ir UAB “Decora LT” (toliau – Pardavėjas) išsiunčia patvirtinimą Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas, laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis. Pirkėjas savo sutikimą su Taisyklėmis patvirtina užsakymo metu paspausdamas “Sutinku”.
1.4 Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ar su jomis nesutinka. Pirkėjui užsisakius prekių Parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.
1.5 Pardavėjas turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles bet kuriuo metu. Pirkėjui apsiperkant Parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu, todėl Pardavėjas rekomenduoja Pirkėjui su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.6 Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Pirkėjo patirtus nuostolius ir jų nekompensuoja, jei Pirkėjas, neatsižvelgdamas į savo įsipareigojimus nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis.

2. Asmeninė paskyra
2.1 Pirkėjas gali naudotis Parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes be registracijos arba joje užsiregistruoti.
2.2 Norėdamas užsiregistruoti Parduotuvės elektroninėje sistemoje, Pirkėjas turi pateikti sekančius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri yra svarbi pristatant užsakymą. Juridinis asmuo privalo pateikti įmonės pavadinimą ir įmonės kodą.
2.3 Sėkmingai prisiregistravus Parduotuvė sukuria asmeninę Pirkėjo paskyrą. Prie asmeninės paskyros Pirkėjas gali prisijungti tik registracijos metu sukurtais prisijungimo duomenimis (elektroninio pašto adresas ir slaptažodis).
2.4 Šiuos prisijungimo duomenis Pirkėjas įsipareigoja saugoti paslaptyje ir neatskleisti tretiesiems asmenims. Taip pat Pirkėjas atsako už trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant pirkėjo prisijungimo duomenimis.
2.5 Pirkėjas turi teisę keisti duomenis savo asmeninėje paskyroje. Taip pat pateikti Pardavėjui prašymą, kad panaikintų jo registraciją Parduotuvėje.

3. Užsakymo pateikimas
3.1 Pirkėjas, Parduotuvėje išsirinkęs jam siūlomas prekes, suformuoja prekių krepšelį.
3.2 Suformuoto krepšelio pagrindu pateikdamas savo užsakymą Pardavėjui Pirkėjas patvirtina, kad jo užsakyme visi jo pateikti duomenys yra teisingi.
3.3 Kai Pirkėjas pateikia Parduotuvėje užsakymą ir Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą asmeninėje paskyroje Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas, laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su parduotuvės Taisyklėmis bei sudarė pirkimo-pardavimo sutartį.

4. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka
4.1 Prekių kainos Parduotuvėje ir patvirtintame užsakyme nurodomos eurais su PVM, kurios galioja prekių užsakymo metu.
4.2 Kad užsakytos prekės būtų išsiųstos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas turi atlikti mokėjimą už suformuotą prekių krepšelį.
4.3 Mokėjimą Pirkėjas gali atlikti naudojantis:

4.3.1 Elektroninės bankininkystės paslaugomis. Prisijungimas vykdomas per Paysera sistemą:
1 ŽINGSNIS – PRISIJUNGIMAS: Norėdamas atsiskaityti, Pirkėjas turi pasirinkti banką, per kurį atsiskaitys. Atsidariusiame mokėjimo lange Pirkėjas turi suvesti savo prisijungimo duomenis ir prisijungti prie banko.
2 ŽINGSNIS – MOKĖJIMO PATVIRTINIMAS: Patikrinus, ar teisingai suformuota informacija apie inicijuojamą mokėjimą, Pirkėjas turi jį patvirtinti.
3 ŽINGSNIS – MOKĖJIMO ĮVYKDYMAS: Apie sėkmingai atliktą mokėjimą Pirkėjas informuojamas pranešimu mokėjimo lange.

4.3.2. Bankiniu pavedimu. Bankinį pavedimą Pirkėjas turi atlikti žemiau nurodytais Pardavėjo rekvizitais:

UAB „Decora LT”
Įmonės kodas: 304732883
Bankas: AB SEB bankas
Banko kodas: 70440
Atsiskaitomoji sąskaita: LT88 7044 0600 0819 3559
SWIFT code: CBVILT2X

4.3 Atlikdamas mokėjimo pavedimą mokėjimo paskirtyje Pirkėjas nurodo užsakymo numerį. Jei mokėtojas yra kitas asmuo, mokėjimo paskirtyje turi būti nurodomas užsakovo vardas, pavardė ir užsakymo numeris.
4.4 Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes ir pinigai patenka į Pardavėjo sąskaitą banke.
4.5 Pirkėjas įsipareigoja užsakymą apmokėti per 7 dienas. Jei per nurodytą laiką Pirkėjo užsakymas neapmokamas, Pardavėjas turi teisę atšaukti Pirkėjo užsakymą ir jo nebevykdyti.
4.6 Parduotuvė išrašo PVM sąskaitą-faktūrą pagal Pirkėjo gautą užsakymą. Pirkėjui paprašius ji atsiunčiama asmeninėje paskyroje pateiktu elektroniniu paštu.
4.7 Jei Pirkėjui, bankiniam pavedimui atlikti, reikalinga išankstinio mokėjimo sąskaita, Pirkėjas, prieš atlikdamas bankinį mokėjimą, kreipiasi elektroniniu paštu ar telefonu į Pardavėją.

5. Prekių pristatymas
5.1 Prekių pristatymo paslaugos mokestis priklauso nuo pristatymo būdo:
2,99Eur – jei pasirenkamas pristatymas į Vepinak / LP Express paštomatą;
3,99Eur – jei pasirenkamas pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu.

Venipak / LP Express paštomatai / atsiėmimo punktai: čia

Pristatymo būdas ir mokestis yra automatiškai įtraukiamas Pirkėjui formuojant užsakymą ir jis atsispindi Pirkėjo patvirtintame užsakyme.
5.2 Kai Parduotuvėje perkama prekių už 100Eur ir daugiau – prekės pristatomos NEMOKAMAI!
5.3 Pirkėjui prekės pristatomos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą arba per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu su galimybe atskiru atveju, jei siunta atitinka keliamus svorio ir išmatavimo reikalavimus, siuntą pristatyti į paštomatą, artimiausią Pirkėjo nurodytam adresui ir tuo metu turintis laisvų vietų.
5.4 Jei pasirenkamas pristatymas į Venipak / LP Express paštomatą, Pirkėjas ryte informuojamas SMS pranešimu apie jam paliktą siuntą paštomate, su PIN kodu (Venipak paštomatas) ir QR kodu (LP Express paštomatas).
5.5 Pirkėjas gali savo siuntą iš Venipak paštomato atsiimti per 7 dienas, o iš LP paštomato per 3 dienas. Vėliau siunta grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių nepristatymo laiku.
5.6 Pasirenkant pristatymą į paštomatą, maksimalus vienos pakuotės svoris turi būti ne didesnis nei 30kg ir atitikti šiuos paštomatų išmatavimo reikalavimus:

5.7 Jei patvirtinto užsakymo svoris yra didesnis nei 30kg ir neatitinka paštomatų išmatavimo reikalavimų, tuomet Pardavėjas įsipareigoja informuoti Pirkėją telefonu arba elektroniniu paštu ir pasiūlyti kitą pristatymo būdą, už kurį Pardavėjas gali paprašyti Pirkėjo papildomai primokėti.
5.8 Jei prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato kurjeris, apie siuntos pristatymą Pirkėją informuoja iš anksto SMS pranešimu, tuo atveju, jei Pirkėjas yra fizinis asmuo.
5.9 Jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo, kurjeris prekių pristatymo dienos ryte SMS pranešimu informuoja Pirkėją, kad prekės bus pristatytos SMS pranešimo gavimo dieną ir nurodo PIN kodą, kurį padiktavus kurjeriui Pirkėjui bus pristatytos prekės. PIN kodas siunčiamas tik Pirkėjo nurodytu telefono numeriu ir niekam kitam jis nėra pateikiamas.
5.10 Perduodant prekes Pirkėjui, kurjeris Pirkėjo prašo padiktuoti SMS pranešimu gautą PIN kodą. Jeigu Pirkėjo padiktuotas PIN kodas teisingas, kurjeris atiduoda prekes Pirkėjui. Jeigu Pirkėjo padiktuotas PIN kodas neteisingas ar Pirkėjas ištrynė SMS žinutę, kurjeris gali dar kartą išsiųsti PIN kodą nurodytu Pirkėjo telefono numeriu. Jeigu Pirkėjo nurodytas neteisingas telefono numeris (Pirkėjas nėra gavęs teisingo PIN kodo) – tokiu atveju prekės Pirkėjui bus pristatomos Pirkėjui pasirašant, kaip nurodyta Taisykių 5.11 punkte.
5.11 Perduodant prekes Pirkėjui, priimantis prekes asmuo prekes lydinčiame dokumente (manifeste) privalo įskaitomai įrašyti savo vardą, pavardę, pristatymo laiką ir pasirašyti. Jeigu prekes lydintis dokumentas (manifestas) yra elektroninis, šiame punkte nurodytus prekes priimančio asmens duomenis turi teisę įrašyti pats kurjeris ir reikalauti priimantį prekes asmenį įskaitomai pasirašyti.
5.12 Siunta laikoma pristatyta, kai Pirkėjas ar jo atstovas priima siuntą ir pasirašo siuntą lydinčiame dokumente (manifeste). Pirkėjas, matydamas akivaizdžių išorinių siuntos pakuotės pažeidimų, privalo apie tai pažymėti siuntą lydinčiame dokumente (manifeste).
5.13 Jei siunta atitinka paštomato dydžio ir svorio reikalavimus, Pirkėjas vakare gauna SMS pranešimą su pasiūlymu siuntą pristatyti į paštomatą, artimiausią Pirkėjo nurodyto adreso. Jei Pirkėjas sutinka, jis turi atsakyti į SMS pranešimą. Jei Pirkėjas neatsako į SMS pranešimą, siunta pristatoma Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas gali savo siuntą iš Venipak paštomato atsiimti per 7 dienas, o iš LP paštomato per 3 dienas.  Vėliau siunta grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių nepristatymo laiku.
5.14 Pirkėjas įsipareigoja Pirkėjo asmeninėje paskyroje nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, telefoną ir atsiimti prekes su kurjeriu suderintu pristatymo laiku. Per 3 dienas su kurjeriu nesuderinus tinkamo pristatymo laiko, užsakymas grąžinamas Pardavėjui.
5.15 Pirkėjas patvirtina, kad jo nurodytas pristatymo adresas yra galutinis ir nekeičiamas padarius apmokėjimą už patvirtintą užsakymą. Jeigu Pirkėjas nori keisti patvirtinto užsakymo pristatymo adresą, jis įsipareigoja iš anksto prieš apmokėdamas patvirtintą užsakymą Pardavėją informuoti elektroniniu paštu nurodydamas naują pristatymo adresą.
5.16 Jei dėl Pirkėjo įsipareigojimų nesilaikymo užsakymas grąžinamas Pardavėjui ar nesuderinus su Pardavėju užsakymas peradresuojamas nauju adresu Pirkėjas įsipareigoja sumokėti dėl to susidariusias pristatymo ir grąžinimo paslaugos išlaidas Pardavėjui.
5.17 Prekės Pirkėjui pristatomos per 1-2 darbo dienas po prekių apmokėjimo gavimo į Pardavėjo sąskaitą. Jei Pirkėjas pageidauja, kad Pardavėjas pristatytų Pirkėjui užsakymą skubos tvarka, t.y. sekančią darbo dieną nuo užsakymo pateikimo momento, Pirkėjas Pardavėjui privalo atsiųsti mokėjimo nurodymo kopiją vėliausiai iki užsakymo gavimo dienos 12val.
5.18 Išimtiniais atvejais, Pardavėjas pasilieka teisę prekes Pirkėjui pristatyti per 1-4 darbo dienas. Tokiu atveju Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo tikslų prekių pristatymo terminą.
5.19 Prekių užsakymus Pirkėjas gali siųsti kiekvieną dieną, bet užsakymai yra pristatomi nuo pirmadienio iki penktadienio, jei šios dienos nesutampa su švenčių dienomis.
5.20 Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje. Į Kuršių Neriją prekių siuntos pristatomos už papildomą mokestį. Dėl siuntos pristatymo į Kuršių Neriją Pirkėjas privalo atskirai susiderinti su Pardavėju.
5.21 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5.22 Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių kurjerių kaltės.
5.23 Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas, iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, gali užsakymo nepristatyti. Tokiu atveju, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą, išskaitydamas iš tos sumos Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
5.24 Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba jų kiekis neatitinka užsakyme pateikto, nepilna prekės komplektacija.
5.25 Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateiktame siuntą lydinčiame dokumente (manifeste) nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.
5.26 Jei Pirkėjo prekių krepšelyje yra prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pinigus.
5.27 Jei Pirkėjo prekių krepšelyje yra prekė, kurios Pardavėjas pristatyti negali dėl Parduotuvėje įvykusios sisteminės klaidos, Pardavėjas iš anksto informuoja Pirkėją jo asmeninėje paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir pasiūlo analogišką prekę. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su Pardavėju atsiskaito pagal susidariusius kainų skirtumus. Jei Pirkėjas atsisako keisti užsakytą prekę į analogišką, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už prekę arba visą užsakymą, jei jo Pirkėjas atsisako.
5.28 Pirkėjas yra informuotas ir sutinka, kad esant neigiamai lauko temperatūrai (nuo lapkričio iki kovo mėnesio) užsakant dažus ir markerius rekomenduojama nesinaudoti pristatymo į paštomatus paslaugomis, nes neigiama oro temperatūra gali pakenkti prekių kokybei. Jei šaltuoju laikotarpiu Pirkėjas vis tiek renkasi pristatymą į paštomatus, Pardavėjas neatsako už prekių kokybę, kuri gali nukentėti dėl neigiamos temperatūros poveikio. Dėl Pirkėjo netinkamo pristatymo būdo pasirinkimo, Pirkėjui pinigai už prekę negrąžinami ir prekė nekeičiama į kokybišką.

6. Prekių grąžinimas ir keitimas
6.1 Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui Parduotuvėje nusipirktas prekes.
6.2 Tokiu atveju Pirkėjas turi informuoti Pardavėją apie norą grąžinti netinkamą prekę elektroniniu paštu info@colorshop.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo kurjerio prekių perdavimo Pirkėjui dienos. Šiuo prekių grąžinimo atveju Pirkėjas apmoka prekių pristatymo Pardavėjui išlaidas ir visą atsakomybę už prekę, kol ji pasiekia Pardavėją, prisiima Pirkėjas.
6.3 Jei, patikrinus grąžintą prekę, paaiškėja, kad ji nėra kokybiška dėl Pirkėjo kaltės (prekė buvo naudojama, sugadinta, prarado prekinę išvaizdą, pažeista pakuotė ir kt.), Pirkėjui pinigai už prekę negrąžinami ir prekė nekeičiama į kokybišką.
6.4 Pirkėjas neturi teisės grąžinti Pardavėjui Parduotuvėje nusipirktas kokybiškas prekes, jei numatytas 14 dienų prekių grąžinimo terminas yra pasibaigęs arba prekė buvo naudojama, sugadinta, prarado prekinę išvaizdą, pažeista prekės pakuotė ir kt.
6.5 Jei grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti analogiška kokybiška preke. Jei pakeisti į analogišką prekę Pardavėjas neturi galimybės, Pirkėjui grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju atsiskaito pagal susidariusius kainų skirtumus. Grąžinamos prekės Pirkėjui pristatomos per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu.

7. Pirkėjo / Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
7.1 Pardavėjas prisiima atsakomybę už pirkimo–pardavimo sutarties įvykdymą: Parduotuvėje užsakytų prekių pardavimą Pirkėjui, tinkamą jų pristatymą, prekių kokybę, prekių grąžinimo ir keitimo sąlygų tinkamą įvykdymą.
7.2 Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl to, kad Parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos, spalvų paletės gali neatitikti realios prekių ir jų pakuotės išvaizdos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo elektroninių įrenginių monitoriaus savybių.
7.3 Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve arba atšaukti Pirkėjo užsakymus, jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo saugumui, nesilaiko savo įsipareigojimų, daro užsakymus, kurių neapmoka, su Pirkėju negalima susisiekti nurodytais kontaktais ar kaip kitaip kenkia parduotuvės veiklai.
7.4 Pardavėjas turi teisę keisti Parduotuvėje pateiktą informaciją.
7.5 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo asmeninėje paskyroje nurodytu adresu.
7.6 Pirkėjas patvirtina, kad yra atsakingas už asmeninėje Pirkėjo paskyroje pateiktų duomenų tikslumą. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo išlaidas.
7.7 Pirkėjas yra informuotas, kad Prekės aprašyme, pateiktame prie kiekvienos Parduotuvėje esančios prekės, pateikta informacija yra paruošta remiantis gamintojo pateikta informacija, tačiau gali nesutapti su informacija pateikta prekės etiketėje.

8. Papildomos nuostatos
8.1 Visi pranešimai, prašymai, klausimai ir kita informacija Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@colorshop.lt arba telefonu 8 652 82163.
8.2 Pirkėjui visi pranešimai, prašymai, klausimai ir kita informacija siunčiama Pirkėjo užsakymo formoje jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
8.3 Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytos tvarkos.
8.4 Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
8.5 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt
8.6 Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr

PRIVATUMO POLITIKA

Privatumo politikos tikslas – informuoti kaip yra renkami ir tvarkomi duomenų subjektų asmens duomenys, paaiškinti, kiek laiko saugomi, kam teikiami, kokias teises turi duomenų subjektai bei kur kreiptis dėl jų įgyvendinimo ar kitais su asmens duomenų tvarkymu susijusiais klausimais.

Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.

UAB „Decora LT“ vadovaujasi šiais pagrindiniais duomenų tvarkymo principais:

  • asmens duomenys renkami tik aiškiai apibrėžtais ir teisėtais tikslais;
  • asmens duomenys tvarkomi tik teisėtai ir sąžiningai;
  • asmens duomenys nuolat atnaujinami;
  • asmens duomenys saugomi saugiai ir ne ilgiau nei to reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai ar teisės aktai;
  • asmens duomenis tvarko tik tie Įmonės darbuotojai, kuriems suteikta tokia teisė pagal jų darbines funkcijas arba tinkamai įgalioti duomenų tvarkytojai.


1. SĄVOKOS
1.1. Duomenų valdytojasUAB „Decora LT“ (toliau – Įmonė), juridinio asmens kodas 304732883, registracijos adresas Vinčų g. 1-8, Kaunas.
1.2. Duomenų subjektas – bet kuris fizinis asmuo, kurio duomenis tvarko Įmonė. Duomenų valdytojas renka tik tuos duomenų subjekto duomenis, kurie yra reikalingi vykdant Įmonės veiklą ir (ar) lankantis, naudojant, naršant Įmonės interneto svetainėse, „Facebook“ socialinio tinklo paskyroje ir pan. (toliau – Svetainė). Įmonė užtikrina, kad renkami ir apdorojami asmens duomenys bus saugūs ir bus naudojami tik konkrečiam tikslui.
1.3. Asmens duomenys – bet kuri informacija, tiesiogiai arba netiesiogiai susijusi su duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant atitinkamais duomenimis. Asmens duomenų tvarkymas, tai bet kokia su asmens duomenimis atliekama operacija (įskaitant rinkimą, įrašymą, saugojimą, redagavimą, keitimą, prieigos suteikimą, užklausų pateikimą, perdavimą, archyvavimą ir kt.).
1.4. Sutikimas – bet koks laisva valia ir sąmoningai duotas patvirtinimas, kuriuo duomenų subjektas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi konkrečiu tikslu.

2. ASMENS DUOMENŲ ŠALTINIAI
2.1. Asmens duomenis duomenų subjektas pateikia pats. Duomenų subjektas kreipiasi į Įmonę, naudojasi Įmonės teikiamomis paslaugomis, perka prekes ir (ar) paslaugas, palieka komentarus, užduoda klausimus, kreipiasi į Įmonę prašant suteikti informaciją ir pan.
2.2. Asmens duomenys gaunami duomenų subjektui lankantis Įmonės svetainėje. Duomenų subjektas pildo joje esančias formas arba dėl kokios nors priežasties palieka savo kontaktinius duomenis ir pan.
2.3. Asmens duomenys gaunami iš kitų šaltinių. Duomenys gaunami iš kitų įstaigų ar įmonių, viešai prieinamų registrų ir pan.

3. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
3.1. Pateikdamas duomenų subjektas Įmonei asmens duomenis sutinka, kad Įmonė naudotų surinktus duomenis vykdydama savo įsipareigojimus duomenų subjektui, teikdama paslaugas, kurių duomenų subjektas tikisi.
3.2. Asmens duomenis Įmonė tvarko šiais tikslais:

3.2.1. Įmonės parduodamų prekių ir/ar paslaugų pardavimas klientams, Įmonės skolininkų administravimas. Šiuo tikslu tvarkomi šie duomenys:

  • Parduodant Įmonės parduodamas prekes ir/ar teikiant paslaugas gali būti tvarkomi klientų (fizinių asmenų) asmens duomenys: vardas (-ai), pavardė (-ės), asmens kodas, gimimo data, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas, kiti duomenys, susiję su prekių pardavimu ir/ar paslaugų teikimu.
  • Įmonės skolininkų administravimo, skolų perdavimo išieškoti tikslu gali būti tvarkomi klientų (skolininkų, fizinių asmenų) asmens duomenys: vardas (-ai), pavardė (-ės), asmens kodas arba gimimo data, gyvenamoji vieta (adresas), telefono numeris, elektroninio pašto adresas, įsiskolinimo suma, informacija apie suteiktas prekes ir/ar paslaugas, kiti su įsiskolinimu susiję duomenys.
  • Sutartys, PVM sąskaitos – faktūros ir kiti susiję dokumentai yra saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymu, nurodytais terminais.
  • Duomenys, susiję su Įmonės skolininkų administravimu, saugojami ne ilgiau, nei tai yra būtina tais tikslais, kuriais asmens duomenys yra tvarkomi.
  • Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – būtinybė įvykdyti sutartį, kurios šalis yra klientas kaip duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų kliento prašymu prieš su juo sudarant sutartį (BDAR 6 str. 1 d. b punktas), kai tam tikrus asmens duomenis įpareigoja tvarkyti teisės aktai (BDAR 6 str. 1 d. c punktas) bei būtinybė siekti teisėtų Įmonės interesų gerinti savo veiklą ir verslo sėkmės rodiklius (BDAR 6 str. 1 d. f punktas).

3.2.2. Įmonės veiklos užtikrinimo ir tęstinumo vykdymas. Šiuo tikslu tvarkomi šie duomenys:

  • Sutarčių sudarymo bei vykdymo tikslu gali būti tvarkomi tiekėjų (fizinių asmenų) asmens duomenys: vardas (-ai), pavardė (-ės), asmens kodas arba gimimo data, gyvenamoji vieta (adresas), telefono numeris, elektroninio pašto adresas, darbovietė, pareigos, parašas, verslo liudijime esantys duomenys (veiklos rūšis, grupė, kodas, pavadinimas, veiklos vykdymo laikotarpiai, išdavimo data, suma), individualios veiklos pažymėjimo numeris, duomenys ar duomenų subjektas yra PVM mokėtojas, banko atsiskaitomoji sąskaita ir bankas, paslaugos/prekės suma, valiuta bei kiti duomenys, kuriuos pateikia pats asmuo, kuriuos Įmonė gauna pagal teisės aktus vykdydama Įmonės veiklą ir (arba) kuriuos tvarkyti Įmonę įpareigoja įstatymai ir (arba) kiti teisės aktai.
  • Sutarčių sudarymo bei vykdymo tikslu tvarkomi tiekėjų atstovų duomenys: vardas (-ai), pavardė (-ės), telefono numeris, elektroninio pašto adresas, įmonės pavadinimas, adresas, pareigos, įgaliojimų duomenys (numeris, data, įgaliotinio asmens gimimo data, parašas).
  • Sutartys, PVM sąskaitos – faktūros ir kiti susiję dokumentai yra saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymu, nurodytais terminais.
  • Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – būtinybė įvykdyti sutartį, kurios šalis yra klientas kaip duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų kliento prašymu prieš su juo sudarant sutartį (BDAR 6 str. 1 d. b punktas), kai tam tikrus asmens duomenis įpareigoja tvarkyti teisės aktai (BDAR 6 str. 1 d. c punktas).

3.2.3. Užklausų, komentarų ir nusiskundimų administravimas.  Šiuo tikslu tvarkomi šie duomenys:

  • Vardas (-ai), pavardė (-ės) ir/arba vartotojo vardas, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, adresas, užklausos, komentaro ar nusiskundimo tema, užklausos, komentaro, ar nusiskundimo tekstas.
  • Užklausų, komentarų ir nusiskundimų duomenys saugomi 1 metus nuo jų pateikimo.
  • Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo arba trečiosios šalies interesų, išskyrus atvejus, kai tokie duomenų subjekto interesai arba pagrindinės teisės ir laisvės, dėl kurių būtina užtikrinti asmens duomenų apsaugą, yra už juos viršesni, ypač kai duomenų subjektas yra vaikas (BDAR 6 str. 1 d. f punktas) ir duomenų subjekto sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a punktas).

3.2.4. Elektroninė prekyba. Šiuo tikslu tvarkomi šie duomenys:

  • Vardas (-ai), pavardė (-ės), pirkimų istorija, prekių pristatymo adresas, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, prekės/paslaugos apmokėjimo duomenys.
  • Asmens duomenys yra saugomi tik ta apimtimi ir tiek laiko, kiek yra reikalinga nustatytiems tikslams pasiekti. Kai kliento asmens duomenų nebereikia tvarkyti, priimamas sprendimas dėl jų sunaikinimo, išskyrus tuos, kurie įstatymų nustatytais atvejais turi būti suarchyvuoti pagal teisės aktų reikalavimus ar Įmonės vidinius lokalinius teisės aktus.
  • Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – būtinybė įvykdyti sutartį, kurios šalis yra klientas kaip duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų kliento prašymu prieš su juo sudarant sutartį (BDAR 6 str. 1 d. b punktas).


3.2.5. Įmonės darbuotojų, kitų duomenų subjektų ir turto saugumo užtikrinimo tikslu (vaizdo stebėjimas). Šiuo tikslu tvarkomi šie duomenys:

  • Vaizdo atvaizdas. Vaizdo stebėjimo sistemos nenaudoja veido atpažinimo ir (ar) analizės technologijų, jomis užfiksuoti vaizdo duomenys nėra grupuojami ar profiliuojami pagal konkretų duomenų subjektą (asmenį). Apie vykdomą vaizdo stebėjimą duomenų subjektas informuojamas informaciniais ženklais su vaizdo kameros simboliu ir Įmonės rekvizitais, kurie pateikiami prieš patenkant į stebimą teritoriją ir (ar) patalpą. Į vaizdo kamerų stebėjimo lauką nepatenka patalpos, kuriose duomenų subjektas tikisi absoliučios asmens duomenų apsaugos.
  • Vaizdo stebėjimo kameromis gauti asmens duomenys (vaizdo duomenys) saugomi iki 38 (trisdešimt aštuonių) dienų nuo jų užfiksavimo momento, po to automatiniu būdu sunaikinami, išskyrus atvejus, kai esama pagrindo manyti, kad yra užfiksuotas nusižengimas, daroma nusikalstama veika ar kiti neteisėti veiksmai (iki atitinkamo tyrimo ir (ar) bylos nagrinėjimo pabaigos).
  • Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo arba trečiosios šalies interesų, išskyrus atvejus, kai tokie duomenų subjekto interesai arba pagrindinės teisės ir laisvės, dėl kurių būtina užtikrinti asmens duomenų apsaugą, yra už juos viršesni, ypač kai duomenų subjektas yra vaikas (BDAR 6 str. 1 d. f punktas).

3.2.6. Kitais tikslais, kuriais Įmonė turi teisę tvarkyti duomenų subjekto asmens duomenis, kai duomenų subjektas išreiškė savo sutikimą, kai duomenis reikia tvarkyti dėl Įmonės teisėto intereso arba kai tvarkyti duomenis Įmonę įpareigoja atitinkami teisės aktai.

4. SOCIALINIŲ TINKLŲ NAUDOJIMAS
4.1. Visą informaciją, kurią pateikiate socialinės žiniasklaidos priemonėmis (įskaitant pranešimus, laukelių „Like“ ir „Follow“ naudojimą, bei kitą komunikaciją), kontroliuoja atitinkamo socialinio tinklo valdytojas.
4.2. Šiuo metu mūsų Įmonė turi paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, kurio privatumo politika yra pateikiama adresu https://www.facebook.com/privacy/explanation;
4.3. Šiuo metu mūsų Įmonė turi paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“, kurio privatumo politika yra pateikiama adresu https://help.instagram.com/519522125107875.
4.4. Rekomenduojame perskaityti trečiųjų šalių privatumo pranešimus ir tiesiogiai susisiekti su paslaugų teikėjais, jei Jums kyla bet kokių klausimų dėl to, kaip jie naudoja Jūsų asmens duomenis.

5. ELEKTRONINĖ PREKYBA
5.1. Įmonės elektroninė parduotuvė sukurta naudojantis „WooCommerce“ platforma. Elektroninės prekybos tikslu surinkti duomenys yra saugomi „WooCommerce“ serveriuose. Elektroninės parduotuvės platformos privatumo politika yra pateikiama adresu:

5.2. Mokėjimų priėmimui Įmonė naudoja „Paysera“ platformą. Mokėjimų priėmimo platformos privatumo politika yra pateikiama adresu:

5.3. Mūsų interneto svetainė yra apsaugota pagal saugumo protokolą, kuris remiasi duomenų kodavimo sistemos sertifikatu (SSL). Tokios parduotuvės internetinio adreso užraše yra raidė „s“: „https://“.

6. ASMENS DUOMENŲ TEIKIMAS
6.1. Įmonė įsipareigoja laikytis konfidencialumo pareigos duomenų subjektų atžvilgiu. Asmens duomenys gali būti atskleisti trečiosioms šalims tik tada, jeigu to reikia sutarčiai duomenų subjekto naudai sudaryti ir vykdyti, arba dėl kitų teisėtų priežasčių.
6.2. Įmonė gali pateikti asmens duomenis savo duomenų tvarkytojams, kurie teikia Įmonei paslaugas ir tvarko asmens duomenis Įmonės Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal Įmonės nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Įmonė pasitelkia tik tuos duomenų tvarkytojus, kurie pakankamai užtikrina, kad tinkamos techninės ir organizacinės priemonės bus įgyvendintos tokiu būdu, kad duomenų tvarkymas atitiktų Reglamento reikalavimus ir būtų užtikrinta duomenų subjekto teisių apsauga.
6.3. Įmonė taip pat gali teikti asmens duomenis atsakydama į teismo arba valstybinių institucijų prašymus ta apimtimi, kiek tai būtina siekiant tinkamai vykdyti galiojančius teisės aktus ir valstybinių institucijų nurodymus.
6.4. Įmonė garantuoja, kad asmens duomenys nebus nei pardavinėjami, nei nuomojami tretiesiems asmenims.

7. NEPILNAMEČIŲ ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
7.1. Asmenys, kurie yra jaunesni negu 14 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per Įmonės svetainę. Jei asmuo yra jaunesnis negu 14 metų, siekiant pasinaudoti Įmonės paslaugomis, prieš pateikiant asmeninę informaciją yra privaloma pateikti vieno iš atstovo (tėvo, motinos, globėjo (-os)) rašytinį sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo.

8. ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMO TERMINAS
8.1. Įmonės surinkti asmens duomenys yra saugomi spausdintiniuose dokumentuose ir (arba) Įmonės informacinėse sistemose. Asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau, negu reikia duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba ne ilgiau nei to reikalauja duomenų subjektai ir (ar) numato teisės aktai.
8.2. Nors duomenų subjektas gali nutraukti sutartį ir atsisakyti Įmonės paslaugų, tačiau Įmonė ir toliau privalo saugoti duomenų subjekto duomenis dėl galbūt ateityje atsirasiančių reikalavimų ar teisinių pretenzijų tol, kol pasibaigs duomenų saugojimo terminai.

9. DUOMENŲ SUBJEKTO TEISĖS
9.1. Teisė gauti informaciją apie duomenų tvarkymą.
9.2. Teisė susipažinti su tvarkomais duomenimis.
9.3. Teisė reikalauti ištaisyti duomenis.
9.4. Teisė reikalauti ištrinti duomenis („Teisė būti pamirštam“). Ši teisė netaikoma, jei asmens duomenys, kuriuos prašoma ištrinti, yra tvarkomi ir kitu teisiniu pagrindu, tokiu kaip tvarkymas būtinas sutarties vykdymui arba yra pareigos pagal taikomus teisės aktus vykdymas.
9.5. Teisė apriboti duomenų tvarkymą.
9.6. Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu.
9.7. Teisė į duomenų perkeliamumą. Teisė į duomenų perkeliamumą negali daryti neigiamo poveikio kitų teisėms ir laisvėms. Duomenų subjektas teisės į duomenų perkeliamumą neturi tų asmens duomenų atžvilgiu, kurie tvarkomi neautomatiniu būdu susistemintose rinkmenose, pavyzdžiui, popierinėse bylose.
9.8. Teisė reikalauti, kad nebūtų taikomas tik automatizuotu duomenų tvarkymu, įskaitant profiliavimą, grindžiamas sprendimas.
9.9. Teisė pateikti skundą dėl asmens duomenų tvarkymo Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
10.
Įmonė privalo sudaryti sąlygas duomenų subjektui įgyvendinti pirmiau nurodytas Duomenų subjekto teises, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus, kai reikia užtikrinti valstybės saugumą ar gynybą, viešąją tvarką, nusikalstamų veiklų prevenciją, tyrimą, nustatymą ar baudžiamąjį persekiojimą, svarbius valstybės ekonominius ar finansinius interesus, tarnybinės ar profesinės etikos pažeidimų prevenciją, tyrimą ir nustatymą, duomenų subjekto ar kitu asmenų teisių ir laisvių apsaugą.

11. DUOMENŲ SUBJEKTO TEISIŲ ĮGYVENDINIMO TVARKA
11.1. Duomenų subjektas, dėl savo teisių įgyvendinimo, gali kreiptis į Įmonę:
11.1.1. teikiant rašytinį prašymą asmeniškai, paštu, per atstovą ar elektroninių ryšių priemonėmis – el. paštu: info@colorshop.lt;
11.1.2. žodžiu – telefonu: +370 652 82163;
11.1.3. raštu – adresu: Vinčų g. 1-8, Kaunas.
11.2. Siekdami apsaugoti duomenis nuo neteisėto atskleidimo, Įmonė, gavusi duomenų subjekto prašymą pateikti duomenis ar įgyvendinti kitas teises, privalo patikrinti duomenų subjekto tapatybę.
11.3. Įmonės atsakymas duomenų subjektui suteikiamas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo duomenų subjekto prašymo gavimo dienos, atsižvelgiant į konkrečias asmens duomenų tvarkymo aplinkybes. Šis laikotarpis prireikus gali būti pratęstas dar dviem mėnesiams, atsižvelgiant į prašymų sudėtingumą ir skaičių.

12. DUOMENŲ SUBJEKTO ATSAKOMYBĖ
12.1. Duomenų subjektas turi:
12.1.1. informuoti Įmonę apie pateiktos informacijos ir duomenų pasikeitimus. Įmonei svarbu turėti teisingą ir galiojančią duomenų subjekto informaciją;
12.1.2. pateikti reikalingą informaciją, kad esant duomenų subjekto prašymui Įmonė galėtų identifikuoti duomenų subjektą ir įsitikinti, kad bendrauja arba bendradarbiauja tikrai su konkrečiu duomenų subjektu (pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leistų tinkamai identifikuoti duomenų subjektą). Tai reikalinga duomenų subjekto ir kitų asmenų duomenų apsaugai, kad atskleista informacija apie duomenų subjektą būtų pateikta tik duomenų subjektui, nepažeidžiant kitų asmenų teisių.

13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Perduodamas Įmonei asmens duomenis, duomenų subjektas sutinka su šia Privatumo politika, supranta jos nuostatas ir sutinka jos laikytis.
13.2. Plėtojant ir tobulinant Įmonės veiklą, Įmonė turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti šią Privatumo politiką. Įmonė turi teisę vienašališkai, iš dalies ar visiškai pakeisti Privatumo politiką apie tai pranešdama internetinėje svetainėje www.colorshop.lt.
13.3. Privatumo politikos papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t. y., nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami internetinėje svetainėje www.colorshop.lt.

SLAPUKŲ POLITIKA

UAB „Decora LT“ (toliau – Įmonė) rūpinasi Jūsų duomenų saugumu. Esame įsipareigoję saugoti bei atsakingai tvarkyti Jūsų asmens duomenis. Šiame dokumente pateikiame informaciją apie tai, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis naudodami slapukus (angl. – Cookies).

Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.

1. SLAPUKŲ NAUDOJIMAS
1.1. Įmonės interneto svetainėje naudojami slapukai – mažos tekstinės informacijos daleles, kurios yra automatiškai sukuriamos naršant svetainėje ir yra saugomos asmens kompiuteryje ar kitame Jūsų naudojamame įrenginyje. Slapukai naudojami su tikslu gerinti naršymo patirtį svetainės lankytojams, analizuoti svetainės lankytojų srautus bei elgesį interneto svetainėje.
1.2. Įmonė interneto svetainėje naudoja slapukus su tikslu tobulinti ir gerinti pirkėjų bei svetainės lankytojų patirtį.
1.3. Įmonės interneto svetainėje gali būti naudojamos šios slapukų rūšys:
1.3.1. Techniniai slapukai – padeda svetainės lankytojui rodyti svetainę ir jos turinį, padeda užtikrinti interneto svetainės funkcionalumą, sukurti paskyrą, prisijungti prie paskyros ir tvarkyti Jūsų užsakymus. Techniniai slapukai būtini tinkamam interneto svetainės funkcionalumui.
1.3.2. Funkciniai slapukai – naudojami siekiant padėti svetainės lankytojui naudotis Įmonės interneto svetaine, prisiminti naršymo metu atliktus pasirinkimus ir pageidavimus. Funkciniai slapukai nėra būtini, kad interneto svetainė galėtų pilnai funkcionuoti, tačiau jie prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Įmonės interneto svetaine patirtį.
1.3.3. Analitiniai slapukai – naudojami siekiant gauti informaciją apie tai, kaip svetainės lankytojai naudoja Įmonės interneto svetainę. Tai reikalinga tam, kad galėtumėme Įmonės interneto svetainę optimizuoti bei ją pagerinti. Analitinių slapukų pagalba galime rinkti duomenis apie jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių atėjote, kokius el. laiškus atvėrėte ir į kuriuos sureagavote bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip naudojate šią svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje, naudotus paieškos žodžius ir kt.
1.3.4. Komerciniai slapukai (tiksliniai arba reklaminiai slapukai) – naudojami siekiant pateikti suasmenintą reklama Įmonės interneto svetainės lankytojui. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, jūsų ieškotomis, peržiūrėtomis prekėmis ir/ar paslaugomis.
1.4. Prieigą prie statistinių duomenų apie Įmonės svetainės lankytojus turi Įmonės darbuotojai, kurie yra atsakingi už šių duomenų analizę ir interneto svetainės tobulinimą.
1.5. Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Įmonės partneriai, kurie teikia Įmonės interneto svetainės turinio valdymo įrankius.
1.6. „Google Analytics“ įrankį suteikia JAV įmonė „Google Inc.“, tad ji taip pat turi prieigą prie „Google Analytics“ įrankiu surinktų statistinių duomenų. Šiam teikėjui taikomi sutartiniai bei teisės aktuose numatyti įpareigojimai užtikrinti privatumą.
1.7. Slapukais surinkti duomenys Įmonėje yra saugomi ne ilgiau, negu reikia duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba ne ilgiau nei to reikalauja duomenų subjektai ir (ar) numato teisės aktai.
1.8. Išsamesnę informaciją apie slapukus galite rasti adresu: AllAboutCookies.org.
1.9. Jeigu nesutinkate, kad mes naudotumėme slapukus, Jūs turite galimybę pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus bei kontroliuoti slapukų kiekį. Naudingas nuorodas, kaip atsisakyti slapukų, rasite žemiau:

2. INTERNETO SVETAINĖJE NAUDOJAMŲ SLAPUKŲ APRAŠYMAI

Slapuko pavadinimas Slapuko tikslo aprašymas Tiekėjas Galiojimas
_ga „Google Analytics“ nustato šį slapuką, kad apskaičiuotų lankytojų, seansų ir kampanijos duomenis ir stebėtų svetainės naudojimą svetainės analizės ataskaitoje. Slapukas išsaugo informaciją anonimiškai ir priskiria atsitiktinai sugeneruotą skaičių unikaliems lankytojams atpažinti. .colorshop.lt 1 metai 1 mėnuo 4 dienos
_gid „Google Analytics“ nustato šį slapuką, kad saugotų informaciją apie tai, kaip lankytojai naudojasi svetaine, kartu sukuriant analitinę svetainės našumo ataskaitą. Kai kurie surinkti duomenys apima lankytojų skaičių, jų šaltinį ir puslapius, kuriuos jie lanko anonimiškai. .colorshop.lt 1 diena
_gat_gtag_UA_* „Google Analytics“ nustato šį slapuką, kad išsaugotų unikalų lankytojo ID. .colorshop.lt 1 minutė
_ga_* „Google Analytics“ nustato šį slapuką, kad saugotų ir skaičiuotų puslapio peržiūras. .colorshop.lt 1 metai 1 mėnuo 4 dienos